سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی بردباری، نشانه فراوانی دانش است . [امام علی علیه السلام]

....راهی

Powerd by: Parsiblog ® team.
یه گزارش تصویری خیلی ساده و توپ از اردوهای فصل رویش تابستان 89(جمعه 89 مهر 2 ساعت 11:39 صبح )

سلام

امسال هم به لطف خدا اردوهای فصل رویش البته به جای شمال توی همین شهرک سینمایی دفاع مقدس خودمون بیخ گوش تهران انجام شد که الحمدلله نزدیک به 4000 نفر از جوانهای خوب تهرانی و البته کمی هم شهرهای اطراف مهمان اردوهای 24 ساعته فصل رویش بودند که متاسفانه به دلیل محدودیت حجم ارسال تصاویر در وبلاگ امکان استفاده از تصاویر بیشتر و یا با کیفیت بالاتر نبود؛ بنابراین شما فعلا همین اندک را بپذیرید و اگر اطلاعات بیشتری لازم داشتید و یا دوست داشتید که بیشتر از این مدل اردوها بدونید خبر بدید در خدمت هستم.

و اما گزارش:

1- بچه ها وارد شهرک میشدند هر روز ساعت 8 صبح و بهد از تحویل بسته فرهنگی و کلاه و چفیه و این  جور چیزها بایک وسیله مدرن برای بازدید از لوکیشن سریال حضرت یوسف حرکت میکردند ببینید:                                                  

     2- یه بازدید حسابی از معبد آمون، قصر آمن هوتب، شهر طبس، روستای کنعان، روستای فدان، و خلاصه هرچیزی که شما توی سریال دیده بودید را به صورت واقعی داشتند و البته برادران راوی مفصل توضیح میدادن و بازهم البته برادارن طلبه از داستان حضرت یوسف میگفتند ببینید:

 

 

 

 

 

 

 

یه نکته را بگم اونم این که قرث یه کارگردان متعهد با غیر متعهد اینه که بعد از قریب به حداقل 7 سال تمام دکورها و لوکیشنهای این سریال سالم هستند و امکان ساخت فیلهای دیگری هم در آنها وجود داره دلیلش هم اینه که خیلی محکم و با مصالح واقعی ساخته شدن و البته با هزینه ای بسیار کمتر از خیلی فیلمهای دیگه در حالیکه خیلی از فیلمها دکورشون عمرش از فیلمشون هم کمتره!

3-خلاصه اینکه فضا خیلی صمیمی و راحت بود ببینید:

 

 

  4-بازدید که تموم میشد تازه بچه ها میرفتند برای آب بازی مفصلی که توی دریاچه پشت سد براشون تدارک دیده شده بود ببینید:

قایق سواری

 

 

 

 

 

 

 

5-آب بازی که یه جور نیست خیلی مدل داره

اینم یه مدل دیگه ببینید:

                                                                                    

جت اسکی سواری با چاشنی خشونت

 

 

   6-تازه مدلهای دیگه هم داره ببینید:

 

آب بازی تنبلها

 

 

 

 

 

 

 

7-البته همونطور که گفتم خیلی بلاها سر بچه های مردم درمیاوردن که بخاطر محدودیت حجم وبلاگ

متاسفانه بیشتر از این تصاویر را نمیتونم براتون نمایش بدم.

القصه نماز و نهار و استراحت هم که اساسی براه بود جاتون خالی تازه کلی فیلم پخش میشد کتاب

اساسی براه بود و از همه مهمتر اینکه وقتی بچه ها از اون گرمای تابستون وارد محل استراحتشون میشدن به برکت کولرهای گازی بزرگی که کار گذاشته شده بود جگشون حال میومد خلاصه دو غروب هم بچه‏هایی را که جلوی اسمشون نوشته شده بود بچه مثبت سوار هلیکوپتر فوق سبک یا همون جایروپلن میکردن که نگو و نپرس که خیلی حال میداد پرواز را اون هم با این مدل پر هیجانش تجربه کرد ببینید:

جایروپلن  

 خلاص جای همه شما خالی بود که امیدوارم برای سال بعد و تابستون بعدی بتونیم خدمت شما هم باشیم راستی باید بگم این گزارش خیلی ناقص بود و نشد همه چیز را بنویسم مثلا اینکه برای بچه ها یه برنامه پیاده روی و رزم شبانه مفصل همراه با پذیرایی اساسی با انواع انفجارات تدارک دیده شده بود و یا مثلا برنامه بازدید از لوکیشن فیلمهای دفاع مقدس مثل اخراجیها و درچشم باد و ... و مثل اختتامییه و افتتاحیه اردو و مثل عکاسی از هر نفر در قسمتهای مختلف اردو و چاپ و هدیه عکس برای یادگاری در انتهای اردو و ..... که نه حوصلش را داشتم و نه حجم ارسال تصاویرش را .

ضمنا اگه یادتون باشه اول تابستون توی همین وبلاگ قول داده بودم اردو راه بیافته و الحمدلله خدا کمک کرد و راه افتاد که امیدوارم همه قولهایی که برای پرکردن اوقات فراغت به جوانها و نوجوانها قول داه شده بود اجرا شده باشه. امیدوارم...!!!

 



  • کلمات کلیدی :
  • » داوود صالحی
    »» عنایت دوستان( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    ساحت عشق
    جمع‏بندی نگاه آقا درباره سوریه و زیرکانه ترین جمله رهبر انقلاب
    کتابی که طلبه ام کرد!
    یادداشتهایی از سفر به سرزمین یار قسمت سوم
    گریه کن سرباز
    یادداشتهایی از سفر به دیار یار
    خاطرات متفاوتی از حضرت آیة الله العظمی بهجت(ره)
    به بهانه ورود حضرت نور به قم
    شرط آیت الله سید کاظم حائری برای دیدار با آقا
    [عناوین آرشیوشده]