سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را لباس زیرین و آرامش را بالاپوش خود قرار ده که این دو زیور نیکان اند . [امام علی علیه السلام]

....راهی

Powerd by: Parsiblog ® team.
از شایعات صهیونیستها : چه کسانی برای صدام عزاداری کردند ؟(جمعه 87 بهمن 11 ساعت 10:56 صبح )
از شایعات صهیونیستها : چه کسانی برای صدام عزاداری کردند ؟

 

بنام خدا

در این روزها شاهد شدت گرفتن شایعات بر علیه مردم فلسطین و جنبش مقاومت اسلمی حماس هستیم تا از این طریق از شدتحمایتهای مردمی از مردم مظلوم غزه و فلسطین کاسته شود و اندکی از جنایات و وحشی گریهای صهیونیستها در وقایع اخیر غزه پوشش داده شود .

گاه بعضی از این شایعات بشدت مضحک و غیر عقلانیست گویی مزدوران صهیونیسم مخاطبان خود را افرادی ساده لوح و بی خبر از اوضاع روز جهانی تصور میکنند . مانند کمکهای مالی هنگفت از طرف ایران به مردم غزه در حالیکه مردم بی دفاع غزه در شرایط آتش بس نیز تحت محاصره دژخیم صهیونیست قرار دارند حتی از آنان در این شرایط صلح نیز مواد غذایی و دارویی دریغ شده است .

اما از شایعاتیکه از زمان اعدام صدام در جامعه ایرانی رواج داده شد شایعه عزاداری فلسطینیان و سران جنبش حماس برای صدام ملعون بود و قرار دادن تصویر کودکی مجهول الهویه در حالیکه عکس صدم را روی دست گرفته تا از این طریق تنفر جامعه ایرانی را علیه مردم مظلوم فلسطین بر انگیزند .

غافل از اینکه این چندتصویر معدود مربوط به حزب بعث فلسطین  و فتح و پیروان صدام  که تعداد بسیار اندکی  که برای همین منظور یعنی ایجاد تنفر در جامعه ایرانی در فلسطین  تدارک دیده شده اند  شامل میشود.

تنها یک پاسخ صریح برای افراد ساده دل که این شایعه را حقیقت تصور کرده اند میتوان داد .

مصاحبه روزنامه همشهری در روزهای اولیه اعدام صدام از نماینده حماس در ایران :

سوال همشهری: "قتی صدام اعدام شد جنبش حماس 3 روز عزای عمومی اعلام کرد و او را شهید نامید. با توجه به نظر و احساس مردم ایران نسبت به صدام این اقدام حماس چه معنایی داشت؟"


جو ابنماینده حماس: "من نمی‌دانم این خبر از کجا آمد و چه کسی در پس انتشار این خبر بی‌اساس و دروغین بود. درج این خبر با آن ابعاد گسترده برای ما هم جای سئوال دارد. ما نه مراسمی برای عزاداری برگزار کردیم و نه حتی یک ساعت عزای عمومی اعلام کردیم. نه شعار دادیم و نه عکس او را بالای دست گرفتیم. این خبرها بی‌اساس و دروغ است. ما معتقدیم دست‌هایی در پس تدوین و نشر این خبر در رسانه‌ها و مطبوعات ایران وجود داشته که هدفشان ضربه زدن و خدشه‌دار کردن مناسبات مستحکم جنبش حماس با دولت و مردم عزیز ایران بوده است. اگر منظور شما سازمان‌هایی مثل جنبش فتح و حزب بعث فلسطین هستند این سئوال را باید از آنها داشته باشید."

لینک مصاحبه روزنامه همشهری

http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=27345

 

و چه زیبا میفرماید قرآن کریم در آیه 6 سوره حجرات :

"« ای کسانیکه ایمان آورده اید .اگر شخص فاسقی خبری برای شما بیاورد درباره آن تحقیق کنید مبادا به گروهی از روی نادانی آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید ."»



  • کلمات کلیدی :
  • » داوود صالحی
    »» عنایت دوستان( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    ساحت عشق
    جمع‏بندی نگاه آقا درباره سوریه و زیرکانه ترین جمله رهبر انقلاب
    کتابی که طلبه ام کرد!
    یادداشتهایی از سفر به سرزمین یار قسمت سوم
    گریه کن سرباز
    یادداشتهایی از سفر به دیار یار
    خاطرات متفاوتی از حضرت آیة الله العظمی بهجت(ره)
    به بهانه ورود حضرت نور به قم
    شرط آیت الله سید کاظم حائری برای دیدار با آقا
    [عناوین آرشیوشده]