سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که حکمتی را نشر داد، با آن یاد می شود . [امام علی علیه السلام]

....راهی

Powerd by: Parsiblog ® team.
گزارش لحظه به لحظه عاشورای ننگین سبزهای اموی(دوشنبه 88 دی 7 ساعت 3:19 عصر )

 

ساعت 10 صبح: با دوستان که شنیده بودیم قرار است اموی ها در میدان امام حسین (علیه السلام) تجمع داشته باشند ما هم رفتیم تا حداقل در صحنه باشیم که خدای نکرده اتفاقی نیافتد.

رسیدیم میدان اما حضور پررنگ نیروی انتظامی و تذکر نرمشوان که جمع نباشید به همه داده میشد اما به راحتی میشد فهمید که یک عده آمده اند و قرار هم نیست بروند و با هیچ تذکری متفرق نشدند.

ساعت 10:15 برخورد جدی نیروی انتظامی با کسانی که با تذکر متفرق نشدند شروع شد البته یک چیز یادم رفت بگویم آنهم اینکه هیچ هیات و عزاداری ای هم در میدان نبود که بهانه حضور کسی باشد.

با شروع متفرق کردن جمعیت انگار که از قبل هماهنگ کرده باشند که البته کرده بودند شروع به دویدن به طرف میدان فردوسی و شعار پراکنی آنهم شعارهایی بسیار شرم آور و .....

ساعت 10:45 اکنون میدان یاغیان به میدان فردوسی رسیده اند و حتی از دوردستها هم میشود دود و اتش ناشی از درگیریها و توسل قوم اموی به سطل آشغالها را دید.

ما البته در ترافیک گیر کردیم و فقط از دور میتوانستیم ببینیم.

در گیریها البته ببخشید درگیری ای در بین نبود و فقط اهانت و بی شرمی یاغیان ادامه دارد و اینبار به هرچیزی که میرسند تخریب میکنند و همچنان بچه های هیانی و حزب اللهی در هیاتها مشغول عزاداری هستند و خیابان فقط عرصه جولان اموی هاست.

ساعت 12:00 ندای اذان در داده شد همه مشغول نمازند ما هم در اولین مسجد در خیابان شریعتی(برای فرار از ترافیک مجبور به کلی دور زدن شدیم و سر از این جاها در آوردیم) به نماز ایستادیم و اموی ها همچنان مشغول درست مثل ظهر کربلا که جبهه امام در نماز بودند و جبهه یزید مشغول جنگ (البته سوء برداشت نشود منظورم شخص خودم نیست متدیینین را عرض میکنم)

ساعت 13:00 بعد از کلی خیابان گردی در فرار از ترافیک در یکی از چهار راه های خیابان شهید مطهری بالاخره به برادران مزدور اموی برخورد کردیم که ده پانزده نفری و با قمه و قداره مشغول حمله به دو نفر بچه هیآتی که با موتور در حال گذر بودند شدند و شد آنچه شد....

ما اما که با ماشین بودیم دقیقه نود توانستیم از مهلکه بیرون بیاییم آنهم به برکت اینکه اموی ها به شکرانه لت و پار کردن بچه هیآتی ها به پایکوبی پرداختند و لحظه ای از ما غافل شدند و ما هم با استفاده از همین فرصت نادیده گرفته شدیم و رد شدیم. در طرفة العینی موتور آن دو نفر را که از بالای شهر نیامده بودند و ماشین های آنچنانی و شاسی بلن چند 10 میلیونی نداشتند و معلوم بود با کلی بدهی و قرض و  با اقساط چند ماهه خریده بودنندش را به آتش کشیدند و باز هم با توسل به سطل آشغال های خیابان شعله نفاقشان را شعله ور تر کردند.

14:00 رسیدیم میدان فردوسی رفته بودند انقلاب

هیآت دانشگاه تهران متوجه حضور اموی ها شده بودند و با تعطیلی هیآت جمعیت را روانه خیابان کردند و البته به تدریج بقیه هیآت ها هم.

ساعت 16:00 همه چیز در کنترل بچه های انقلاب است و حزب اللهی ها با قلب های داغ دیده و جریحه دار در توهین به همه مقدساتشان گر گرفته اند و آرام و قرار ندارند.

اما چند نکته:

ا) ایکاش مسوولین کمی انقلابی بودند و حرف آقا را گوش میدادند.

2)ایکاش قوه قضائیه معادلات را از ظوابط حذف میکردو با عاملان جدی تر برخورد میکرد تا اینقدر جری نمیشدند.

3)این چندمین بار است که از غفلت بچه حزب اللهی ها استفاده میشود و عرض اندام میشود ایکاش حزب اللهی ها خوابشان نبرد و درست عمل کنند. مثلا اگر در عاشورا هم مثل 13 آبان همه در صحنه بودند یقینا اتفاقات به این شکل نبود البته آنها برنامه مفصلی داشتند و به هر طریق پروژه کشته سازیشون را انجام میدادند کما اینکه دادند و کشته های دیروز را هم مثل ندا آقا سلطان خودشان بر دست نظام گذاشتند.

4)مسئله دیگر بحث انتخابات و ... نیست کما اینکه از اول هم نبوده اما اینبار به برکت امام حسین(علیه السلام) نقابشان کنار رفت و چهره واقعیشان مشخص شد اما به هر روی اگر در نظام تدبیر جامع و درستی اندیشیده نشود و حزب اللهی ها ابتکار عمل را در دست نگیرند جریان به این راحتی قابل کنترل نخواهد بود.

5)برای مردم جریانات را به صورت شفاف بیان کنند تا خودشان تحلیل کنند چون باور داریم که انقلاب مال مردم است و اگر درست در جریان قرار بگیرند درست تصمیم میگیرند و درست عمل میکنند و اتفاقا همیشه هم از نظام جلوتر و پیشروتر هستند.

6)کاش سران فتنه را به مردم معرفی کنند مخصوصا زاده های آقایان را و ارتباطشان با مسائل اخیر را مثلا اینکه فائزه هاشمی که ایام عزاداری محرم را در شمال مشغول تفریح بودند در جمع شورشیان در روز عاشورا در خیابانهای تهران چه غلطی(استغفر الله) میکردند و یا در تشییع جنازه منتظری ایشان و مادرش و خواهرش دنبال چه بودند و آیا یک زن میتواند بدون اذن همسرش در چنین جاهایی شرکت کند و آیا با اذن همسرش آنجا بوده ؟ و مسائلی از این دست

7)طبق وعده قرآن همیشه پیروزی نهایی از آن حزب الله هست و روسیاهی برای طاغوتها بشتابیم که اماممان را گم نکنیم.

ببخشد کمی بهم پیوسته نبود و عجله ای بود.

التماس دعا.

تصاویر مربوط به این ننگ ابدی سبزها را در لینک زیر ببینید:

http://bornanews.ir/vgli.za5ct1a35xz2cttbk..html



  • کلمات کلیدی :
  • » داوود صالحی
    »» عنایت دوستان( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    ساحت عشق
    جمع‏بندی نگاه آقا درباره سوریه و زیرکانه ترین جمله رهبر انقلاب
    کتابی که طلبه ام کرد!
    یادداشتهایی از سفر به سرزمین یار قسمت سوم
    گریه کن سرباز
    یادداشتهایی از سفر به دیار یار
    خاطرات متفاوتی از حضرت آیة الله العظمی بهجت(ره)
    به بهانه ورود حضرت نور به قم
    شرط آیت الله سید کاظم حائری برای دیدار با آقا
    [عناوین آرشیوشده]